Potřebujete rychle radu advokáta? ...

Hledáme další asistentku či asistenta naší advokátní kanceláře, který(á) bude "pravou rukou" advokátům, koncipientům a praktikantům.

Náplň práce:

- budete "duší" naší kanceláře, budete organizovat práci členům týmu, vést advokátní spisy, zadávat úkoly dle pokynů advokátů, komunikovat s klienty, soudy, úřady,

- administrativní příprava daňových dokladů pro účetní kancelář, zadávání plateb, evidence plateb, vystavování daňových dokladů (praxe není nutností), přijímání hotovosti,

- administrativní příprava právních podání,

- kontrola gramatiky právních podáních,

- práce s datovými schránkami, ukládání do spisů, značení lhůt přijímání klientů a jejich uvítání do kanceláře, zajištění občerstvení pro klienty, péče o kancelář,

- hlídání lhůt a termínů,

- administrativní a kopírovací práce,

- základní údržba kanceláří,

- pomoc dalším asistentkám/asistentům týmu,

- pochůzková činnost (nákupy, pošta apod.),

- příprava kávy, čaje pro zaměstnance kanceláře.

Hledáme člena týmu, který bude mít chuť s námi vést kancelář dál a bude iniciativní v práci.

Více informací o pozici
Zpět na výpis článků