Článek
Hledáme další asistentku či asistenta naší advokátní kanceláře, který(á) bude "pravou rukou" advokátům, koncipientům a praktikantům.
Náplň práce:
- budete "duší" naší kanceláře, budete organizovat práci členům týmu, vést advokátní spisy, zadávat úkoly dle pokynů advokátů, komunikovat s klienty, soudy, úřady,
- administrativní příprava daňových dokladů pro účetní kancelář, zadávání plateb, evidence plateb, vystavování daňových dokladů (praxe není nutností), přijímání hotovosti,
- administrativní příprava právních podání,
- kontrola gramatiky právních podáních,
- práce s datovými schránkami, ukládání do spisů, značení lhůt přijímání klientů a jejich uvítání do kanceláře, zajištění občerstvení pro klienty, péče o kancelář,
- hlídání lhůt a termínů,
- administrativní a kopírovací práce,
- základní údržba kanceláří,
- pomoc dalším asistentkám/asistentům týmu,
- pochůzková činnost (nákupy, pošta apod.),
- příprava kávy, čaje pro zaměstnance kanceláře.
Hledáme člena týmu, který bude mít chuť s námi vést kancelář dál a bude iniciativní v práci.
Více informací o pozici